Vargha Viktória

Vargha Viktória

Pilates

A PILATES módszerével először 1996-ban találkoztam, amikor a barátnőmmel a munkahelyünktől nem messze ellátogattunk egy ilyen órára.

Évekkel később Szőke Mariann iskolájában - a klasszikus Pilates hazai meghonosítójánál a nemzetközileg is elismert és az amerikai Fitnesz Akadémia által is akkreditált képzésen - megszereztem a Pilates oktatói végzettségemet.

Azóta is tanítom ezt a módszert és eltökélt szándékom, hogy minél több embernek megmutassam ennek a csodás mozgásformának a jótékony hatásait. 

Kinek ajánlom a Pilates módszert?

Erőnlét javításához

Ha úgy érzed, hogy az erőnléted nem megfelelő, hogy jó lenne növelni az ellenálló- és teherbíró képességed, a Pilates jó szolgálatot tehet, hiszen erősítő gyakorlatai, speciális légzéstechnikája az egész szervezetedre jó hatással lesznek.

Fogyókúrához

Ha az zavar, hogy súlyfelesleggel küzdesz, itt-ott zsírpárnák rakódtak le a Pilates a jó választás. A segítségével fokozatosan ledolgozhatod a pluszkilókat, javul a testtartásod az izomzatod feszesebbé válik, így egyre magabiztosabban húzhatod majd ki magad.

Stressz ellen

Ha eleged van a folyamatos stresszből, ha szeretnél lazítani, hetente néhány órára kikapcsolódni akkor is ajánlom a Pilatest, hiszen ennek gyakorlatsorai bizonyos mértékig egyesítik a mozgás és a jóga stresszoldó hatását.

Mozgásszegény életmód ellen

Ha gyakran fáj a hátad, vállad, derekad, akkor még inkább szükséged van a Pilates segítségére. A mélyizmokat megmozgató gyakorlatsorok és a speciális légzés jó hatással lesz a gerincedre, testtartásodra és izmaidra egyaránt.

Újrakezdéshez

Végül pedig, ha több éves kihagyás után szeretnéd újra aktívabbá tenni az életed, akkor első edzéssornak is tökéletesen alkalmas a Pilates!

Olyan testrészeket is megmozgat, melyeket más edzések alkalmával csupán nagy nehézségek árán lehet erősíteni, formálni. 

Sok szeretettel várok minden tornázni vágyó hölgyet korra, súlyra, testfelépítésre való tekintet nélkül. 

Tapasztaljuk meg együtt a PILATES jótékony hatását!